Česti slučaj u našoj praksi je da korisnici naručuju opremu ravnajući se uglavnom prema njezinoj pojedinačnoj cijeni ne sagledavajući cjelinu. Često zaboravljaju da je nabava opreme tek jedan od preduvjeta za informatizaciju, a ne njezin kraj. Nabava opreme je samo „oruđe za rad“, a kako će se ono optimalno iskoristiti uglavnom se kod nabave ne razmišlja.

Ukoliko nam se dopusti, naš pristup je potpuno drugačiji.

Prije svega potrebno je utvrditi trenutne potrebe korisnika, kao i njegov predviđeni rast. Na osnovu tih podataka predlaže se informatičko rješenje koje obuhvaća ciljeve, strategije i tek na kraju sam način informatizacije pojedinog subjekta. Time se osiguravaju temeljna načela informacijskog sustava kao što je povjerljivost, integritet, raspoloživost i autentičnost informacija. Cjelovito rješenje uključuje i obuku korisnika, te njegovu zaštitu na radu, upravljanje rizikom (hakiranje, maliciozni kod…, udar groma, požar…) itd. Takva rješenja zahtijevaju održavanje kako preventivno, tako i intervencije po nastanku akcidenata što također imamo u našoj ponudi.

Iako naizgled početna cijena takve investicije se čini većom, povećanje iskoristivosti sustava, kao i smanjenje neplaniranih troškova na minimum osigurava vam u konačnici isplativije rješenje.

Uostalom, bez projekta vi ne možete niti znati prave troškove (koliko ćete potrošiti na tinte, tonere, zamjenu potrošnih dijelova, koliki su stvarni gubici ukoliko ćete biti bez struje 1 sat
  - koliko djelatnika u tom razdoblju neće ništa raditi i koliko će vas to direktno koštati …)